söndag 15 november 2009

Trångt, svettigt och dåligt hembränt

Så fick man lite tid på tu man hand inne på badrummet så här på kvällskvisten med Pappa2. Trångt och svettigt blev det och blött... Men men, jag är tacksam för att jag slapp ta reda på allt efter lillans exorcistspyor själv!

Lagom till att vi sett klart "Bridge to Terabithia" (så jäkla bra film, var längesen jag grinade till tv:n) med de stora ungarna började lillan skrika och spy som en besatt inne i barnens rum... Stackars mammas lilla Snuffla! Men den ungen är stencool i alla lägen, stod och pratade och orerade inne i badkaret då Pappan tvättande henne och Mamman bytte i sängen.

För resten, om man spritar händerna och sen dricker Coca-Cola direkt efter så får man känslan av att dricka grogg på hembränt i näsan. En snabb flash tillbaka till ungdomens "glada" dagar... Eh?

Nu ska jag trycka i mej lite mer godis, ska jag ändå bli sjuk och spy så är det lika bra att passa på då det ändå inte kommer sätta sej på höfterna! ;)

Inga kommentarer: