onsdag 18 november 2009

Pyjamas för 1095:- (Bilder)

Dagens fynd!!!

RockingQueens nya outfit, som dög trots att mamman valde!!!


Dödskallens


Gissa hur nöjd Puddeluddingen var med sina nya kläder? Tufft att ha lika som storebror ju! =)


Fram- och baksidan på Snottis nya jumper.


Snufflan absolut ÄLSKADE sina nya kläder, hon vill gå och sova med dem på... (Får smyga av dem då hon somnat)


Två pyjamasar blev det till Godingen och en underbar t-shirt med tatoo-tryck som jag sneglat på ända sen han låg i magen.


De hade lite åt barbamamman på tjockisavdelningen också!


Kolla in de här alldeles underbara, mysiga tofflorna!


3 kommentarer:

Jessica-tre killar och en tjej sa...

Måste ju säga att trots att jag egentligen inte är mycket för att kolla på kläder så gillade jag de flesta som du visade här, och trots att tofflor står oanvända här, så ser det rosalurvida sakerna mysiga ut, definitivt!!
Kul att hitta ett klädinlägg som man gillar, det trodde jag inte skulle ske, haha.

Viktkamp sa...

åh vilka mysiga tofflor, behöver man idag när det blåser så mycket..

Anonym sa...

Wow, allt för 1095:-, det var bliligt. Önskar jag var lika duktig på att fynda.