måndag 16 november 2009

Hur gör man?

Jag satt och läste på aftonbladet idag. Hamnade på en artikel om kända bloggar och kat-fight. Alltså, jag må vara efter eller så, men på vilket sätt har de lyckats bli kända?

Tycker verkligen folk att det är roligt att läsa om Blondinbella, som för övrigt inte är blond längre (du såg bättre ut som blond bruden) och Kissie? Eller såklart att de gör, men vad är så kul med deras bloggar?Och vem f-n är Katrin Zytomierska??? Hennes namn har jag aldrig läst eller hört om innan jag hittade artikeln idag.

Antagligen jag som är ute eller vad det heter nu för tiden. Jag är ju gammal som en dinosaurie och fet som en potet säger ungarna.

Tycker att det borde finnas en massa folk som vill läsa om mitt liv som stormamma... hehe...

Fast det lockar mer med botoxade läppar och fester där fullast vinner har jag förstått. Eller så vet jag inte riktigt hur man når ut till folk. Någon som har några bra tips? I så fall får ni gärna lämna dem som en kommentar till inlägget.

1 kommentar:

Beast sa...

Mitt tips för att bli hittad på nätet är:
Skriv något om Michael Jackson och lägg in en bild på honom. Majoriteten av mina besökare googlar bilder på Wacko Jacko.
Skriv om barnsånger. Det är faktiskt oväntat populärt. Sök på "Barnsång om bagare" och du kommer hitta min blogg....
Sedan har vi ju alltid favoriten Kolme Pukkia. Alltid populär.