fredag 20 november 2009

Michael Jackson - Wacko Jacko

För ett tag sen så funderade jag över hur jag skulle kunna öka besökarantalet på min sida... Egentligen vet jag inte riktigt varför jag vill att halva världen ska läsa om mitt liv och mina åsikter, men något måste jag sysselsätta mej med eftersom jag har sååå lite att göra om dagarna! ;)

I vilket fall som helst så hittade tydligen en gammal vän hit, till min lilla sida... Nu menar jag inte gammal i ålder räknat, han är ju för sjutton yngre än mej, utan att vår vänskap är gammal... Hur länge räknas man som vänner? Räknas det då man inte sett varann på hundra år och knappt skickar julkort ens längre? Nåväl, jag räknar honom som vän... Jag har bara en handfull goda vänner och jag räknar honom fortfarande till den skaran... *ler*

Tillbaka till ämnet.

Han tipsade mej om ord som folk brukar googla på och ett av dem var Michael Jackson och ett annat var ord med barnsång som t.ex.

affär barnsång
bagare barnsång
barnsång häst
barnsång om världen
barnsånger
barnsånger häst
barnsånger om affärer
barnsånger om bagare
barnsånger om en gris
barnsånger text
bockarna bruse finska

(lånade lite av din lista, hoppas det är ok?)

Så nu ska det bli intressant att se om antalet unika besökare ökar. Mitt första experiment här på bloggen och jag ber om ursäkt om det tröttar ut er trogna läsare. Och jag ber om ursäkt till er övriga som kommit hit och inte hittar det ni vill ha, men jag hoppas att ni ändå finner något av intresse.

Och du, Beast, jag har fortfarande kvar ALLA breven med de små serierna i OCH jag tycker fortfarande att de är kul (och att de små gubbarna är söta).

1 kommentar:

Surmorsan sa...

Hej hopp!

Jag registrerade min blogg på Bloggtoppen idag och där rekommenderade de just din blogg i en popup. Så kan man oxå få fler läsare. =)

Kram kram.