tisdag 24 november 2009

Panik i kubik

Det är ju snart jul! Det är bara en månad kvar... Till helgen är det första advent. Gah! Insikten slog just ner som en blixt.

Jag måste ju... och det och... när ska jag hinna... och sen det... *pust*

Jag vill ha Glögg och Pepparkakor! Jag vill ha glitter överallt! Jag vill ha snö och sol!

Säger som min syster "När ska sommaren ta slut i år?".

Just det, sommaren... Har det inte varit sådant här väder nu sen i slutet på juni eller så???

Inte konstigt att jag glömmer hur nära dörren julen står!

2 kommentarer:

karen sa...

Jätte fin blogg du har.

Karen

Pia sa...

Fler som inte riktigt hänger med?! Julen överrumplar mig ALLTID, och som sagt, till helgen är det första advent!! HUR gick det till - det var junyss höstlov??
Men med en flaska glögg, köpes-pepparkakor och tända ljus så ska vi nog få till julstämning även här. Eller ska vi slå på stort och baka lussebullar eller pepparkakor kanske - då vet jag ett gäng som jublar =) Egentligen ett ganska enkelt sätt att få igång julkänslan.

Fin Blogg du har! /Från en annan kaos-mamma