fredag 1 januari 2010

Blommig Fredag / Blooming Friday

Sitter här i min snöyrig värld och har hittat ännu en sådan där fotoutmaning, eller vad man ska kalla det?

Den här heter "Blommig Fredag"

Första gången jag deltar, den första fredagen, den allra första dagen på det nya året. Här kommer en liten blombomb!

-------------------------------------------------------------

I'm sitting here in my snowy world and I have found another photochallenge, or what to call it?

This one is called "Blooming Friday"

It's the first time I participate, the first friday, the first day of the new year. Here is an explosion of blooming photos!


Vår/Spring


Sommar/Summer


Höst/Autumn


Vinter/Winter

6 kommentarer:

Cecilia Artista sa...

Så fint med ett litet årstidscollage! Jag tror att blåsippan blir min favorit i dag!

God fortsättning på det nya året!

lotusleaf sa...

I love the waterlily. Wish you a Happy New Year!

BP sa...

Kul att du tolkat temat över hela året! Härliga bilder. Har en förkärlek till novemberkaktusen då jag har en själv om den blomstrar två gånger per år. Den är den enda blomman som någonsin överlevt hos oss. Så extra plus för din bild:-)

Katarina sa...

Hej! Kul att du är med i Blommig fredag idag! Dina bilder är så läckra - Näckrosen föll jag pladask för. Önskar jag kunde ha en...
God fortsättning!

Lena/isklockan sa...

Så jättefina blombilder. Kram Lena/isis

AnnA sa...

Åh vilka härliga bilder, Shannara!
Ett underbart vårcollage som kickade igång vårlängtan.
God fortsätnig& Trevlig Helg!
hälsn
AnnA