lördag 9 januari 2010

Babbel från trötter

Då ska vi se. Jag har idag lyckats åstadkomma 12 blogginlägg, snart 13. NIO stycken av dessa är olika bildutmaningar.

Hmmm... Ja, vad ska jag annars fylla bloggen med? Har varit sjuk en hel vecka snart (det positiva med att inte kunna äta är att jag inte lyckats tugga i mej en massa sötsaker), ungarna har jullov och går på tomgång. Vi har bara tassat runt och softat hela veckan, förutom RQ då som tillbringat ca: 8 timmar per dygn i telefon framför datorn eller tv:n.

Inga krångliga på och avklädningsscener i den trånga hallen att skriva om, inte särskilt mycket spill och inte mer bråk än vanligt.

Men snart, go vänner, snart är det måndag och skola. Härlig muterad måndag med tvättid klockan sju och ingen Pappa2 som är här och kan hjälpa sjuka Mamman lite. Fast jag hoppas ju att jag är frisk då i och för sej.

Nu sitter jag här och ska natta datorn med ett litet glas vitt i handen och är lite avis på mina päron som far till värmen imorgon och kommer tillbaka om en månad igen. Trevlig Resa hoppas jag att ni får! (Pappa, köp större resväskor så ni kan packa ner mej och ungarna)

Inga kommentarer: