söndag 17 januari 2010

Vilken tur jag har

Nu är kvällen kommen och TACK vare min tidigare övning inför kommande tonårsfyllor är mitt kök extra bra städat. Dödskallen såg till och med till att jag fick torka golvet en extra gång genom att hälla ut en dricka. JÄTTEBRA, nu vet jag ju att det är helt fläckfritt.

Till skridskobanan hann vi en timme med trots att jag fick tvätta en del extra textilier, men nu slipper jag ju tvätta mattan och grytvantarna inom en snar framtid i alla fall. För resten, torktumla INTE grytvantar... Tvååringar får ändå inte plocka plåtar ur ugnen, även om de har grillvantar som passar, så det är bara onödigt.

Vikit tvätten har jag också gjort. Råkade lägga alla högar på extrasängen så nu har Pappan somnat i soffan istället, vilken tur va? Då slipper jag ju bädda den sängen i morgon!

Tänk en hel dag på topp!

Inga kommentarer: