måndag 11 januari 2010

Mysig tvättvikning

Jag visste inte att det kunde vara mysigt att vika tvätt med sju barn i lägenheten, men det var det idag.

Satt här och vek, vid mina fötter satt Snufflan och klädde sin "dockebebi" samtidigt som hon berättade att hon kissat på toaletten på sin skola idag. Jag fick även veta vad hon ätit och att hon visat upp sin mjukisponny på samlingen. Godingen låg bredvid i vagnen och tog en liten tupplur. Puddeludding satt här vid min dator och spelade något spel på Panfu samtidigt som han då och då slängde ett ord med mej.

Vid tv-spelet satt Minibatman och spelade och berättade om sin Mamma som är världens bästa, men bara lite bättre än Moster Shannara och han sa att han tjatar ALDRIG på sin mamma- ;) Dödskallen och Snotti satt och byggde lego. RQ hjälpte mej med att vika strumpor varvat med att sitta vid sin tv och frysa.

Lugnt och tyst och inga höga volymer någonstans. Underbart!

Vad har hänt med mina barn? Kommer jag att få tillbaka originalen inatt tro?

Inga kommentarer: