måndag 18 januari 2010

Shannara svammlar

Jag kommer aldrig att bli kändis, jag kommer aldrig att bli miljonär, jag har inget flashigt jobb och jag kommer aldrig vara vacker som en fotomodell.

Men vet ni vad i mina barns ögon är jag en hjälte, jag är rik på all deras kärlek, jag gör det viktigaste jobbet på jorden då jag uppfostrar mina barn och på insidan är jag vackrare än någon fotomodell! ;) Jag kan inte önska mej mer!

Jag tillhör en sällsynt skara av människor, inte bara för att jag har sex barn, utan för att jag är tillfreds med mitt liv. Det finns inget jag ångrar att jag gjort eller inte gjort, även om jag inte hunnit göra allt jag vill än.

Jag tillhör inte den skara människor som anser att människan bör vara smal, smärt och släkt med kaniner för att må bra.

Jag kommer inte dö smal, vacker och hälsosam i lugn och ro då jag är gammal. Inte en chans! Jag ska hoppa ner i graven med ett leende på läpparna, en schweizernötkaka i ena näven och ett glas mousserande jordgubbsvin i den andra!

Jag rockar, Jag äger, Jag är BÄST!


Inga kommentarer: