torsdag 21 januari 2010

Tänkte ju...

Sitter här i lugn och ro med en halvsovande Snuffla i mitt knä, Godingen sover i vagnen och pojkarna bygger lego. Tvätten åker karusell i källaren på grannhuset.

Hade tänkt åka till stora staden i dag för att få lite omväxling och för att kolla rean innan alla kläder är slut, men jag ställde in det då jag hörde om olyckan med skolbussen. Känns som om jag inte har lust att dra ut ungarna i det här väglaget i onödan trots att jag vill komma ifrån hålan ett tag.

Borde kanske rycka upp mej och göra lite nödvändiga sysslor här hemma nu? Är lite trött efter två vakna nätter så det går segt i starten.

3 kommentarer:

Angelica sa...

Halkade in här igen och har läst och tittat lite mer nu än bara inlägget om bussolyckan. Världen är allt bra liten, vi har barn i samma skola och båda delar intresset för fotografering. Börjar bli nyfiken på vem du är. :)
Mitt barn går i alla fall i trean, de kanske är klasskompisar.

Shannara sa...

Och eftersom jag aldrig kan komma på var jag ska svara på frågor så svarade jag i din blogg!

Angelica sa...

Nej men nu är jag med, du är mamma till J! Otroligt härlig kille du har där.
Jepp det är M som är min son. Otroligt liten värld att jag råkar till att halka in i din blogg, våra söner är vänner och vi båda gillar att fota. :)