måndag 11 januari 2010

Fototriss #77

Nu har Fototriss dragit igång igen efter ett litet juluppehåll. Jag var inte riktigt beredd på att det skulle starta igår, vet inte varför, men jag hade fått för mej att det skulle starta nästa helg. =)

Temat på årets första Fototriss är - "Så här ser det ut där jag är idag"

Nu tog jag inga kort igår, tyvärr, så jag hoppas att kort från min morgonpromenad är ok att visa upp?

Soluppgång genom frostig glasruta.


Soluppgången nere vid hamnen/älven i min lilla håla.


De gamla marknadsbodarna i vinterskrud.

4 kommentarer:

Gunvor sa...

Vilken härlig blogg du har. Har kollat runt lite o sitter o småler hela tiden.
Fin triss också. Mittenbilden helt ljuvlig.Häftigt med soluppgång.

Jah Hollis sa...

Vinter när den är som vackrast, utan tvekan.

christina sa...

Fina vinterbilder! Ha det gott!

Monica sa...

Jättefina foton. Jag fastade för frostiga rutan. Coolt!