tisdag 5 januari 2010

Jag är såååå sjuk!

Ligger här i sängen med min minidator och tycker synd om mej själv. Är så sjuk, har inte sovit inatt. Ont i halsen och är liksom svullen i hela halsen och munnen som vid en allergisk reaktion. Haft svårt att andas i natt och vaknat så fort jag slumrat till, med adrenalinet sprutande i kroppen då jag inte fått luft.

Mina stora älsklingar har sett till att de små fått frukost, hur stökigt det är efter dem vet jag inte, men det får ju gå. Stora grabben ringde upp Pappan på jobbet så att han ska komma hit sen och fixa med mat, handla och så. Älskade ungar!

Ligger här och har värk i kroppen, blivit serverad varmt te. Snart ska jag lägga bebis bredvid mej så han får äta och förhoppningsvis sova. Först måste Snufflis byta blöja, hon håller på att hämta en nu.

Får se om jag orkar uppdatera från mitt kaos senare ikväll, för kaos blir det. Mamman kan nog inte styra ungarna med fingerknäppningar och pekfingret hur länge som helst.

Puss

2 kommentarer:

Maria sa...

sv. haha okej jag ska fixa det någon dag sen. :-)

BP sa...

Stackarn!!!! Men du verkar ju ha "dresserat" ungarna rätt bra - som tur är. Utlova lite belöningara då städar dom kanske upp köket också. Kul att Snufflis hämtar sin egen blöja... hopps bara att det inte fanns en "number 2" iden.
Krya på dig Shannara!!!