söndag 3 januari 2010

Bildverkstad

Hittade ännu en fotogrej som jag vill testa, BildVerkstad.

Har inte riktigt kommit på hur det funkar, men den senaste gången skulle man använda nedanstående bild och leka med i valfritt program.


Här är mitt resultat.
Bilden är gjord i photoscape. Jag använde automatisk skärpa-funktionen först, sen gick jag in på filter och använde verktyget reflektion. Efter det gick jag åter in i filter och textur, noice hard. Sist la jag en ram på bilden, i detta fallet transparent01.

1 kommentar:

NatureFootstep Bildverkstan sa...

vad roligt att det kommer lite nytt folk. Och visst har du förstått det. Var 5:e gång har jag ett sådant här Tema med variationer. Då min bild ska användas. De andra gångerna är det ett tema på funktioner kan man väl säga.

Jag tycker din bild blev fin, nästan som ett grafiskt blad. :)

Verkar vara en trevlig blogg du har.:)