måndag 12 april 2010

Skratta bör man...

Nu är det så här... Jag orkar inte skriva om att Minibatman varit här och att ungarna såg ut som små leriga nasse nöffisar när vi skulle gå in i eftermiddag.

Eller om kaoset med tjockpannkakan som flög ur formen eller kaoset då alla fick för sej att de var hästar när vi skulle borsta tänderna. Gissa hur lätt det är att borsta tänderna på fyra små barn på en kvadratmeter när alla står på alla fyra och är inne på toaletten samtidigt???

Så istället så bjuder jag på min jätteintelligenta humor!

Håll till godo...

Min absoluta favorit-Maxine! Min idol!!!

Sen har jag hittat en apelsin som är jäkligt störig, jag gillar störiga typer... Hehe



Mer "Annoying Orange" finns här>> Jag kan inte hjälpa det, men jag älskar honom!

2 kommentarer:

BP sa...

Alltså din cartoon är skitbra... din Orange är ju kanoooooooon. Har precis vidarebefordrat länken till mig själv på jobbet. Ska fortsätta underhålla kollegorna imorgon. Tack Shannara:-)))

Kvasthilda sa...

Jag älskar Maxine!!