torsdag 22 april 2010

Nytt paket


Igår hämtade jag ett nytt paket från Buzzador. Den här gången ska jag buzza (testa, bjuda på och göra reklam för saker) NaturNes från Nestlé


Naturligtvis så testade barnen och deras kusin här hemma redan igår kväll. Visserligen står det åtta månader på burkarna, men det gick hem hos dem alla. De åt på macka, på flingorna och naturellt. Skickade även med en kompis ett par burkar hem att testa på och i helgen ska jag buzza lite hos en annan kompis.

Jag smakade också, på mina weetabix, och den sorten med äpple/päron-smak var bra mycket godare än vanligt äppelmos. Personligen så tyckte jag inte om den andra sorten med äpple/banan.

1 kommentar:

BP sa...

Säger bara... nej, det gör jag inte, eller jo... YUCK!!!

Mejla till konstellerkonstigt@gmail.com så kan du ventilera lite konstiga idéer. Lovar att titta in där imorgon kväll... men säkrast är nog att påminna mig;-)