lördag 17 april 2010

Lukta på min då

Sagt under dagens Snuffladusch

"Blunda och titta på mamma"
"Mamma, jag kan inte se dej om jag blundaj"
"Jag menar blunda och luta huvudet bakåt"
"Men du sa att jag skulle titta näj jag blundade ju"

Vad Mamman hörde efter pojkarna duschat

"Lukta på min då"
"Får jag lukta på din?"
"Här, lukta då"
"Lukta på min med"

Mamman var tvungen att se vad sjutton de gjorde... Jag menar, lukta på min... Hur bra låter det?

Precis när Mamman kom in i badrummet lyfte Snotti på sin arm och sa

"Lukta på min andra" varpå de båda andra gossarna böjde sej fram och sniffa samtidigt som de utbrast:
"Vi luktar MAN"

De hade använt deodorant!

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Himmel va goa :O)

Lii sa...

Hahaha...
Barn är ju underbara. Underbart att höra de små diskussionerna dom har ibland.

Ha en fin söndag!

//Lii