onsdag 21 april 2010

Rosa hår och hårig kropp?

Mamman vaknade till liv idag. Kände mej pigg när jag klev upp, har klarat mej utan värktabletter hela dagen. Fick lite barnfri tid, trots att jag bara var till tandläkaren.

Men varför glömde jag kameran hemma när jag for?

På väg till tandläkaren stod en hel massa rådjur precis vid en parkeringsficka och på väg hem svepte en rovfågel precis framför bilen och satte sej på en stolpe inom fotohåll. Kunde varit kul att ta en bild på tandlagningen också... Haha.

När jag kom hem vid tre hade jag Minibatman med och min stora tjej hade en kompis här. Tur att mor och far hade skickat med en påse strips och en förpackning hamburgare hem! (Tack! =) )

Nu sover alla ungar och jag ska se om jag kan vara lite social med min syster som ska sova här inatt. Skulle ha färgat hennes hår rosa och vaxat hennes kropp ikväll, men vi hinner inte det nu. ;) (kanske var det så att håret skulle tonas och benen vaxas, men det låter mycket roligare att skriva det som barnen sa det... hehe).

Inga kommentarer: