tisdag 13 april 2010

Otäckt, till och med för mej

I kväll, när vi skulle ställa in cyklarna i garaget fick min syster, som lider av extrem spindelfobi, syn på en åttabent sak på väggen, vid ventilen. (sms:et, du kan bläddra förbi fort eftersom du lider av en ännu mer extrem variant av fobi än min syster ;) )

Jag fick inte fram kameran nog snabbt, men en del av den gigantiska kroppen som försvann in i ventilen, som mäter ca: 10 cm per sida, hann jag få på bild.

Jag ryser, trots att jag inte bryr mej nämnvärt om dessa mångbenta tingestarna... Måste försöka få ut den därifrån och samtidigt fota den lite bättre.

Trots att det tog emot att stoppa händerna så nära (spindlar bits väl va?) så lyckades jag fota in i bestens håla...


Hoppas ni alla kan sova gott nu trots bilderna på vad som gömmer sej i källare här och var i vårt avlånga land!

Inga kommentarer: