fredag 23 april 2010

Shannara's SaturdayMix #8 - Black and White

Welcome to Shannara's SaturdayMix!

This is a photomeme that everybody is welcome to join whether you use your cellphone or the best camera on the market to take your pictures.

Read the rules here>>

This weeks theme is Black and/or White (Svart och/eller Vit).

Use your imagination, make it special. You can for example use a monochrome picture in black and white (greyscale) or pictures with black and white things. Remember, the sky is the limit!

Let's play!

If things goes wrong when you're trying to link to your post, please leave your link in a comment and I'll do my best to put you on the list! =)


14 kommentarer:

Kvasthilda sa...

Lite omständigt att fixa en minibild till länken.... Ska se vad jag hittar.

Kvasthilda sa...

Min blogg vill inte länka bilder så det funkade inte. Var tvungen att ta "hemifrån".

Milla sa...

Kan inte länka... kan du hjälpa mig???
http://millasblogg.mcederholm.com/#category39.

Milla sa...

Hm, kom detta fram

Pialotta sa...

Nej, men det här verkar knepigt, varföt kan du inte ha den vanliga Herr Linky?

Shannara sa...

Jag vet inte riktigt varför jag råkade klicka galet... Upptäckte det när jag la till min länk... Nästa vecka kommer den vanliga Linkyn åter... Hoppas jag.

Krånglar det för er så länka här så fixar jag in länken i listan!

Shannara sa...

Pialotta: Tyvärr så får jag bara upp massor av kaffebönor, men inget annat på din sida just nu. Därför svarade jag här.

Nu ska jag sova gott folk, vi "ses" imorn!

Misswhatsit sa...

Skickar ett inlägg till mixen, men är inte så säker på att det blev rätt.
God natt!

http://misswhatsit.blogg.se/2010/april/saturdaymix-8-black-andor-white.html

foto CHIP sa...

Jag hade stora problem med Linkydenna gången men till slut fick jag igenom min lilla dam. Ha en skön lördag alla!

Marie-Louise sa...

Hej kan du ta bort min länk som inte visar mitt bidrag. Jag var förvirrad när jag skulle länka och valde fel bild i farten. Jag har länkat en ny länk med mitt bidrag. Ha en fin dag.

Unknown sa...

Hi, I'm back!!

Bildgatan-Avsändare Margareta sa...

Vad kul med små miniatyrbilder även om inte hela bilden syns. Dina bilder var ju verkligen kontraster i svartvitt, fina och läckra ur olika perspektiv.

Eva-Marie sa...

Fattar inte det där med thumbnails... skickar länk till min bilderblogg i stället!

Charlotta sa...

Jag tycker det var jättefint med thumbnails i MrLInky, men jag får inte till det själv. Kan bero på inställningar på min nya dator? Jag har i alla fall laddat upp ett svartvitt bidrag hos mig.