fredag 2 april 2010

"Jag stängde dörren på min fot"

Mamman har dålig humor kanske? Eller så är Mamman bara elak? Eller så har Mamman en konstig hjärna som ritar konstiga serier på insidan av ögonen då både mindre roliga och pinsamma eller bara koko saker händer?

Mamman hör hur stora dottern gråter och går för att fråga vad som hänt. På golvet i serveringsgången, utanför dörren till hennes rum, sitter hon och håller sej om foten medan bloden rinner från stortån.

"Men, vad har hänt?"
"Jag stängde dörren på min fot"
"Va? Hur bar du dej åt då" Mamman biter sej hårt på insidan av kinderna...
"Jag hade det här i händerna och gick in i mitt rum och skulle stänga dörren" Dörren går inåt.

Mamman bröt ihop av skratt, stackars barn...

På insidan av Mammans ögonlock spelades en väldigt rolig serie upp som innehöll diverse konstiga gummiaktiga fötter och dylikt. Den var nästan lika kul som den med fästingen på snoppen. (hehe, sug på den du...)

Visste ni för resten att man blir tät i näsan om man håller fötterna högt? Nähä, inte jag heller, men dottern hävdar att så är fallet!

Inga kommentarer: