söndag 7 februari 2010

Var tog den vägen?

Nu ska vi se här... Jag har knappt haft tillgång till min dator på hela helgen och när jag suttit här, ja, då har inte blogspot funkat alls... *suck*

Så jag har alltså bloggat i mitt huvud hela helgen, en hel massa bra och kul har jag bloggat om där, men nu då? Jag har ju liksom ingen backup på skallen så jag bara kan hälla ut allt fyndigt här.

Minnet är också redan fullt, tyvärr, vilket resulterar i att jag inte minns ett dyft av alla jättefyndiga och galet roliga saker som jag plitade ner på insidan av skalet.

Det innebär alltså att jag nu istället sitter här och kladdar ner ett helt meningslöst inlägg.

Jag skulle kunna skriva om när Pappan, som är här över helgen, skulle byta blöja på mini igår kväll. Om hur han först försökte sätta på pyjamasen UTAN en blöja under och sen vände blöjan bak och fram innan han fick det rätt på tredje försöket. Jag hade jättekul åt det, men att skriva om det här kanske ses som elakt? Men det är ju faktiskt inte konstigt att bli virrig i pannan av att ha en ljuvligt gurglande bebis i blickfånget. ;)

Jag minns knappt var helgen gick, det känns inte som den börjat än.

Pappan är här och igår var småttingarnas farmor här. Idag har S och hennes familj varit här och vi har äääntligen bytt julklappar mellan kidsen. Sötisen har växt och blivit så stor och till skillnad från min goding så ÄTER hon mat istället för att kräkas upp hela maginnehållet så fort en sked nuddar hennes läppar. Jag kommer få amma ungen min tills han är 45 eller så!

"Tredje gången gillt"

Inga kommentarer: