torsdag 4 februari 2010

Jag har världens bästa kompis!

Idag har jag haft lite att göra. Som typ skotta fram bilar och haft besök av världens bästa C.

Bättre kompis är svårt att hitta, utan henne skulle det ha blivit kris 2007 när lillan kom till världen. Hon ryckte ut och passade mina fyra barn, bytte blöjor och fixade trots att hon aldrig gjort det tidigare. Utan henne skulle inte dopen blivit som de blivit, hon har broderat på klänningen, sytt ny underklänning, bytt band på dopklänningen och till och med bakat kakor. Varje födelsedag och varje jul kommer hon med presenter och klappar till alla mina barn.

Jag är så glad för att jag har henne som vän och ibland undrar jag hur jag ska kunna återgälda allt hon gjort och gör för mej. Om ni visste vad mycket fina kläder och filtar hon har sytt och virkat till alla mina ungar, senast idag kom hon med en underbart söt tröja till min lilleman!

Tack för allt du gör för mej C och för att du orkar lyssna på mej när jag ger dej skavsår i örat. =) Jag hoppas att vi snart ses igen, det är väl min tur att komma med alla ungar och riva ert hus härnäst! *ler*

Inga kommentarer: