torsdag 11 februari 2010

Ni som gillar att bygga scenarion

Idag undrar Mamman vad barnen stoppat i sej egentligen? Just nu bara surrar Mammans huvud trots att det blev ett barn mindre i huset halvåtta då Syster1 hämtade sin Minibatman och trots att mammans fyra små somnade för en timme sen.

Under en kort stund nu i eftermiddags funderade Mamman nästan allvarligt på att packa en väska och springa för allt vad benen håller.

Föreställ er detta (vet att vissa av er läsare är RIKTIGT duktiga på att bygga upp scenarion i skallen):

I duschen står Dödskallen, med öppen dörr, och sjunger "La Voix" för full hals, samtidigt sjunger RQ "Hit me with your best shot" på maxvolym i vardagsrummet, bebisen ligger i vagnen bredvid och skriker, Puddeludding och Snotti jagar varandra runt, runt och morrar eller tjuter som vargar och spöken, Snufflan står halvvägs in i duschen och skriker åt Dödskallen att vara tyst och på toaletten sitter Minibatman och skriker "FÄÄÄÄRDIG MOSTER, JAG HAR BAAAJSAAAT" om och om igen. Mitt i detta ringer telefonen... Tror ni att jag svarade???

Undrar om det var något annat än choklad i de där bullarna jag? Vad vet jag, i min var det ju små äckliga, bruna, sega, jäkla RUSSIN!

Inga kommentarer: