söndag 21 februari 2010

Fototriss - Oväntat

Under 2009 hände det mest underbara oväntade mej. Den mest oväntade av alla mina sex barn, men, måste jag påpeka, lika önskad och älskad som alla sina syskon!

Helt oväntat fick jag ett plus på stickan.



Lika oväntat fick jag sen veta att graviditeten gått ganska långt redan. (Jag skulle visst ha blivit gravid ungefär samtidigt som min älskade Molla gick bort, en omöjlighet.)



Och mitt i sommaren kom det lilla oväntade plusset ut och visade sej vara en alldeles underbar, perfekt liten kille.

För att se på andra deltagares tolkning av oväntat besök Fototriss!

12 kommentarer:

BP sa...

Så himla fint beskrivit ... det oväntade. Men självklart förväntade du dig väl inget annat än ett sött, friskt och underbart "kaosbarn":-)))

Frida sa...

Fint beskrivet, med en historia till bilderna, så att man förstår det oväntade.

Kerstin: sa...

Så underbart oväntat och vilken underbara liten kille!!

Wildhearts sa...

Härlig berättelse och en sån sötnos som kom ut till slut :)

Lena sa...

Så underbart oväntat härlig liten kille.... ;)

Gitsie sa...

Ja en mer underbar oväntad överraskning kan man väl knappast få :)

Mitt i Fågelsången sa...

Härligt!

Tänk vad ett plus kan resultera i :)

Bitten sa...

Härligt oväntat!

Jah Hollis sa...

Det var väl en härlig oväntad upplevelse det.

Monica sa...

För mig var det oväntat att hamna på din spännande blogg. Ska läsa den noggrannare, undrar vem Molla är... Ditt barn eller?
Fin fina bilder i en fint tolkat fototriss.

Shannara sa...

Monica: Min Molla är min mormor. När min största tjej började prata och skulle säga gammelmormor så blev det Mollan istället!

Unknown sa...

Väldigt fin historia och fototriss. Den bästa faktiskt story-linen av alla 30 förslag på oväntat jag har varit inne på.

Grattis. Vill du se en enbent brud från Italien, som oväntat visar sitt ben på Kapitoleum i Rom, så välkommen till mitt bidrag i veckans fototriss.