fredag 19 februari 2010

Ny kostym

Nu stoltserar min blogg i ny kostym, så vänd inte i dörren snälla ni, ni HAR kommit rätt! =)

Min nya header har jag gjort alldeles själv i ett suveränt gratis bildbehandlingsprogram som heter Photoscape.

Bilden på min lilla bebis har ThaleiaFamiljeliv photoshoppat åt mej. Bilden på mina söta pussande barn och den på mej själv, superwoman, är det också några tjejer på Familjeliv som fixat åt mej. Jag kommer dock inte ihåg vilka (hojta om ni känner igen bilderna) som fixat dem då min gamla dator, där informationen fanns sparad, har gått om intet. Bilden på två av mina gossar och en kamera fixade jag lätt i Photofunia och övriga bilder har jag fixat i Photoscape.

För att få till tre kolumner på sidan var jag tvungen att ändra i mallens html-kod och hur man gör det lärde jag mej på Fixa Din Blogspot. En suverän guide!

Hoppas ni trivs på min "nya" sida.

Kom gärna med synpunkter...

Inga kommentarer: