onsdag 10 februari 2010

Hjärnan har gått i pension

Ibland undrar jag om öron och hjärna någonsin kopplas ihop på pojkar?

Idag har de stora barnen friluftsdag, de gick då jag stod i duschen. Först RQ och sen Dödskallen.

"Dödskallen, vilken jacka har du på dej?"
"Den jag brukar ha"
"Har du bara en t-shirt under?"
"Ja"
"Var snäll och packa med dej en tröja då eftersom ni ska vara ute hela dagen"
"Men den andra jackan är ju så jobbig och tjock ju!"
"Eh, jag sa TA MED EN TRÖJA I VÄSKAN"
"Varför måste jag byta jacka för?"
"LYYYYYSSSSSSNAAAAA! Du behöver inte byta jacka, lägg bara en tröja i väskan!"
"Jaha"
"Använd öronen! Och det som sitter mellan..."
"Min hjärna gick i pension innan jag föddes, hej då mamma, älskar dej"
"Älskar dej med!"

Tur att Mamman har så bra röstresurser så hon hörs ut ur duschen... Hmmm... ;)

Inga kommentarer: