måndag 25 oktober 2010

Spontan Fototävling hos BP

Så sitter jag här med tre sjuka troll efter ytterligare en natt från avgrundsdjupet.

Precis innan jag hittade ner i sängen, sent igår kväll, så fick jag veta att BP på "Konst eller Konstigt" har bestämt sej för att ha en spontan fototävling i brist på "Fototriss". =)

Eftersom jag sedan tillbringat natten mellan tre svettiga, ålande, huliganer så har jag haft gott om tid att fundera på om jag möjligtvis har någon bra, dålig bild att ställa upp med, men jag gick bet! Antog att jag inte skulle kunna vara med, eftersom alla mina bilder är så jäkla perfekta, ehrmmm, eller ja, de misslyckade bilderna är inte så roliga ändå.

Men så satt jag här och försökte fotografera Lillemans tokerier för bara en liten stund sen...


Jag vet inte riktigt vad som hände...

Det finns tre möjliga alternativ:
  1. Kameran har gått sönder (hemska tanke!)
  2. Barnet är besatt (mycket möjligt)
  3. Mamman lyckades bevittna en sedan länge glömd hemlighet, konsten att dela på sej för att driva sin mor till vansinne. Jag har länge misstänkt att mina barn besitter denna förmåga!

3 kommentarer:

BP sa...

Så himla kul att du är med. Bilden är så himla totalt misslyckad som bara en Shannara kan lyckas med;-)
Kram min vardagshjälte.

Bildgatan-Avsändare Margareta sa...

Här skrattar jag gott (tyst för att inte väcka sambo som redan somnat) Bilden är suverän och jag skulle trott att du manipulerat den och inte en misslyckad bild. Sedan skrattar jag åt dina funderingar över varför. Tvåan och trean köper jag.

Olga T sa...

Det blev som ett luciatåg eller födelsedagsuppvaktning. De kommer på rad där barnen. Visst är det misslyckat och passar i tävlingen tycker jag! :)