fredag 15 oktober 2010

Hur sjukt är det inte...

Nu har jag skrattat så tårarna sprutat! Gick precis in på min fasters blogg för att läsa om hon skrivit något idag, det hade hon... Ett nästan identiskt blogginlägg (läs här>>) som det jag skrev i förmiddags (läs här>>). Vi tänker uppenbart så lika så att inläggen fått samma titel!

Så nu har vi räknat ut hur vi ska spara tid om dagarna... Eller hur vi kan få mer tid till att prata i telefon varje dag. Vi skapar helt enkelt en gemensam blogg och skriver vartannat blogginlägg! =)

Fast å andra sidan... I den takten hon fyller sin blogg så kommer jag ligga på marken och tvina i abstinensbesvär innan det blir min tur att skriva igen. Hahaha

Kom ihåg... "Ett gott skratt förlänger livet!" (med min humor så kommer jag överleva jordens undergång med andra ord! ;) )

Inga kommentarer: