torsdag 21 oktober 2010

Sjukhuset nästa?


Eftermiddagen kom och oväder nalkades både ute och inne...

Tack och lov beslutade min syster sej för att jag behövde hjälp då hon klev innanför min dörr för att hämta sin son så hon tog med min stora dotter in till Lilla staden och utförde sina ärenden och sen handlade de mat på McDonalds och kom hem med. Därefter hjälpte hon mej med ungarna så att jag kunde ta tvätten och hon diskade en stor del av disken! (Tack så mycket för hjälpen)

Nu har jag precis varit i kontakt med sjukvården eftersom min son har feber på närmare 41 grader trots febernedsättande och Pappan har kallat ut annan personal på jobbet så att han kan komma hit ifall jag måste åka in till sjukhuset.


Mina stora barn håller på att utfodra och lägga sina andra syskon när jag sitter här och vakar.

Håll nu en tumme för att febern vänder och vi alla är pigga i morgon...

1 kommentar:

BP sa...

Oj, oj, oj!!! Jag håller verkligen tummarna och ger dig en (kall) kram p g a att 41 grader är ju tillräckligt varmt.
Kram