tisdag 5 oktober 2010

Packa ner mej med nästa gång

Fick just sms från mor och far där de skrev att de nått Lissabon på sin väg till värmen i Brasilien. En hel månad ska de vara borta (jag är inte alls avundsjuk... ehrm... ;) ). Synd bara att de hade så bråttom väg så de inte ens hann säga hej då och synd att de återigen är borta då mina två oktoberbarn fyller år (de var borta vid förlossningarna också), men jag och ungarna är ju kvar när de kommer hem så de hinner säga grattis då. =)

Hoppas att jag någon gång får råd att ta med mej alla barnen och fara till Brasilien jag med. Senast i förrgår chattade jag med mina föräldrars bekanta därifrån. Han och hans fru, samt deras lille son på tre år vill göra att jag och ungarna kommer och erbjuder till och med boende om vi tar oss dit. =)


Foton från Brasilien som A har skickat hit på sin fru, son och sej själv! =) Ser varmt och gott ut!

Inga kommentarer: