måndag 28 december 2009

Nattababbel

Idag tog vi oss faktiskt ut i snön trots alla förkylningar. Vi var tvungna, de har ju lovat 20 minus resten av veckan (och då går man inte ut frivilligt med en liten bebis). Vi bylsade på oss kläder och stannade ute i tre timmar. Kommer lite bilder imorgon.

Upptäckte att bilen inte startar trots att Pappa2 laddade batteriet igår. *suck* Så nu är vi fast här i hålan! (Inte för att jag hade några jätteplaner, men man får ju lite panik när man vet att man inte tar sej någonstans faktiskt.)

Hade hoppats på 100 unika besökare i min blogg idag, men just nu var det "bara" 91 stycken. Fast ni blir bara fler och fler som läser ändå och det tycker jag är kul.

Jag blir så glad av alla positiva kommentarer, inte bara om mina bilder utan även av de som skriver att de är imponerade av hur jag får ihop vardagen. Det är så skönt att "höra", det gör mej glad!

Tack alla ni goa, ni vet vilka ni är själva, ni lyser upp min vardag!

Inga kommentarer: