torsdag 17 december 2009

Bloggportalen

Kollade precis in på min sida på Bloggportalen och upptäckte den här texten längst ner i min presentation:

OBS: Mycket länkad blog:
Denna blogg är med på topplistan över de mest länkade bloggarna på Bloggportalen.

Kul, inte för att jag riktigt vet vad det innebär, men lite glad är jag åt det i alla fall. Haha. Och besökarantalet har gått väldigt mycket uppåt de sista tre dagarna.

Dessutom upptäckte jag att jag idag nått under 300-strecket i placeringen av föräldrabloggar på samma sida!

Placering privata, Föräldraskap och barn: 299
Placering privata, Humor: 266

Jaja, nu är det dags för verkligheten. Det vill säga isärplockning av busiga bråkstakar och rumpsanering!

1 kommentar:

Sjubarnsmamma sa...

Det sistnämnda påminner mig att jag har en del att göra. Ha en bra dag!