måndag 28 december 2009

Jag fick ett mail, I got an e-mail

Jag fick ett mail om att det vore kul ifall jag kunde skriva om mitt liv på engelska. En småbarnsförälder i USA ville läsa om mitt liv, inte bara se på mina bilder.

Så jag tänkte börja med att göra en kort sammanställning av mina dagar på engelska de kvällar jag hinner. De inläggen kommer få en engelsk titel så att de lätt kan hittas i sidomenyn.

Jag hoppas att det blir till glädje för någon och jag hoppas att få någon kommentar på de engelska inläggen ibland så att jag vet om de läses.

----------------------------------------------------

I got an e-mail that said that it would be fun if I could write about my life in english. A parent from USA wanted to read about my life, not just look at my pictures.

So I'm thinking about starting to write a summary of my days in english those evenings that I've got the time to do so. I'll give them an english title so that they easily can be found in the menu to the right.

I hope that it will be fun for someone and I hope to get comments on the english texts every now and then so I know if they are read.

Inga kommentarer: