måndag 27 september 2010

Jubileum =)


För exakt ett år sedan vid denna tiden (en söndag morgon) satt jag ensam i köket med en sovande Goding bredvid mej i vagnen och knaprade på min frukost i lugn och ro. De andra barnen var fullt upptagna av sitt och jag fick äta frukost i fred.

Hur jag vet det? Jo, idag är det exakt ett år sedan jag skrev mitt första inlägg i bloggen! =) Inte en dag har gått utan att jag skrivit något, jag är imponerad av mej själv!!!

Till att börja med var min blogg ganska anonym och efter ett tag upptäckte jag alla dessa fotoutmaningar som finns runt om i bloggvärlden. Tillslut tyckte jag själv att det blev så rörigt med alla foton blandat med text så jag öppnade en systerblogg för alla foton. Därefter har bloggen gått till från att vara en anonym plats för mej att fundera och ventilera vardagen på till att bli en dagbok fylld av foton på mina barn och mina dagar.

I min värld har inte saker och ting förändrats nämnvärt sedan första inlägget förutom att barnen växer och utvecklas... "Små barn, små bekymmer. Stora barn, stora bekymmer" brukade min farmor alltid säga och så rätt hon hade!

Min älskade röra... Säger som för ett år sen...

"Detta kaos som jag älskar av hela mitt hjärta och aldrig någonsin vill byta ut... Inte mot allt lugn eller guld i helaste vidaste universum!"

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Grattis på Ett-årsdagen då :O)
Jag har inte varit med ändå från början, men bra länge väl:)

BP sa...

Stort, stort GRATTIS till ettåringen. H*n är mycket duktig, h*n går nästan själv, h*n har världens humor och sprider glädje. H*n är praktiskt självgående och väldigt smart. Ett underbarn helt enkelt;-)