måndag 13 september 2010

Vilken UNDERBAR dag!

Efter en måndag som slutade lika perfekt som den började känner sej Mamman glad och tillfreds med livet. Tänk vad lite solsken och frisk luft kan göra.

Tålamodet med kidsen har varit på topp vilket i sej lett till mycket färre konflikter och en lugnare kväll. (De fyra små sov redan innan klockan slog åtta).

Inte nog med att Mamman fick en lyxig lunch, middagen blev lika lyxig den. Helgrillad kyckling, mat som sköter sej själv, lätt och gott!


Efter den goda middagen så hann hela lägenheten röjas och dammsugas. Trots det blev det både mys och saga på kvällen.

Nu har jag hunnit att ägna en hel massa tid till att sortera och redigera bilder till veckans "My World Tuesday" där jag skrivit om konstnären Lena Cronqvist och visat upp en samling skulpturer som hon under sommaren ställt ut utanför Värmlands museum. Om någon är nyfiken så kan ni läsa inlägget här>> .

2 kommentarer:

BP sa...

Jag unnar dig denna dag full av solsken och underbar mat ser jag.

PS. Här har det regnat hela dagen. Inget Hårt-ryck till trissen från dig????? DS

BP sa...

Svar: Jag vet precis vad du menar. Hatar plan B. Om jag har en idé i skallen så ska den förverkligas, annars får det vara. Vi verkar tänka likadan här:-))