fredag 10 september 2010

Fredagskul - Bankrånet

En höggravid kvinna, som väntade trillingar, blev under ett bankrån skjuten i magen tre gånger. Både hon och barnen, en pojke och två flickor, överlevde dramat och fram tills att barnen blev tonåringar så var det inga problem.

En dag kommer den ena flickan springandes till sin mor
"Mamma, hjälp! Jag var och kissade och plötsligt låg den här kulen i toaletten."
Modern förklarar att det måste vara en av kulorna från den gången hon blev beskjuten.

Ett par dagar senare kommer den andra flickan och berättar samma sak och än en gång förklarar modern vad som skett då hon fortfarande var gravid.

En vecka senare kommer sonen rusande
"Mamma, HJÄLP! När jag..."
"Jaja, jag vet" svarade modern, "du var och kissade och upptäckte en liten kula i toaletten?"
"NEJ! Nej nej nej" svarade pojken, "jag satt och runkade och plötsligt sköt jag katten!"

Önskar er alla världens bästa helg! =)

Inga kommentarer: