fredag 10 september 2010

Shannara's SaturdayMix #28 - Reflections

Welcome to Shannara's SaturdayMix!

This is a photomeme that everybody is welcome to join whether you use your cellphone or the best camera on the market to take your pictures.

Read the rules here>> (Regler på svenska kommer när jag hinner eftersom det efterfrågats)

This weeks theme is Reflections. (Reflektering, Reflexion/Spegling)

As always there are no rules, intrepret the theme in anyway you like.

Use your imagination, make it special. Remember, the sky is the limit!

Let's play!


5 kommentarer:

Milla sa...

Här kommer jag igen som återigen vill ha hjälp med min länk... http://millasblogg.mcederholm.com/#category34.

Anonym sa...

Kolla den korrekta översättningen här:
http://www.ord.se/oversattning/engelska/?s=reflections&l=ENGSVE

Shannara sa...

Tack så mycket, det var snällt... Då har jag lärt mej något nytt idag! =)

BP sa...

Svar: Bry dig inte om Red. Jag vet vem han är å han är yrkesskadad - totalt alltså. Han är en jävlar (sorry) partypooper som dessutom har helt fel den här gången ... också. Blev själv osäker när jag läste kommentaren (är nämligen också yrkesskadad) och kollade upp stavningarna. Självklart var de helt korrekta. Japp, Shannara rules!!!
Killen (f d arbetskamrat) har en väldigt konstig humor och han och jag rök ihop många gånger innan han blev panschis. Han brukar kommentera på det här besservisser-sättet och jag skiter (sorry igen) totalt i honom. Han har gjort liknande kommentarer förut och mina arbetskompisar på jobbet reagerade starkt, dom också.

PS. Såg precis att han även kommenterade som anonym hos dig. Jag ser fortfarande inte poängen, men så är jag ju inte speciellt bright heller. Kram på dig och skit i honom - totalt. Ds

Anonym sa...

Ber mycket om ursäkt för min korkade kommentar på annat håll som drabbade dig. Straffet är redan utmätt - se ovan. Evig skam och vanära och landsförvisning från Internet. Ajö!
red finns inte längre