fredag 17 september 2010

Fredagskul - Politiskt Inkorrekt Humor

Med tanke på det stundande valet i helgen (jag hoppas verkligen att ni alla går och röstar nu, oavsett vad ni röstar på) så kommer här lite Politiskt Inkorrekt Humor (långsökt? haha)

--------------------------------------------------------------------

En kvinna kliver på bussen med sin baby i famnen.
"Fy fanken, det var det fulaste barn jag någonsin sett!" utropar föraren.
Kvinnan blir jättearg och kokar nästan över när hon sätter sig längst bak i bussen.
När mannen bredvid tittar undrande på henne tycker hon att hon måste förklara sig:
"Föraren förolämpade mig!" säger hon.
Mannen säger: "Gå fram och säg att du ska anmäla honom! Jag kan hålla apan så länge."

--------------------------------------------------------------------

En präst, en lärare, en hockeyspelare, en student och den dåvarande presidenten Bush befann sig i ett flygplan som höll på att störta och det fanns bara fyra fallskärmar för dem att dela på.

Läraren slet snabbt åt sig en fallskärm med orden: ”Jag är utsedd till årets bästa lärare så min skola och mina elever behöver mig!” och så hoppade han.

Hockeyproffset var näst snabbast med att sno åt sig en fallskärm och hann säga :”Jag har blivit utsedd till bästa spelare två år i rad så mitt lag och mina fans behöver mig!” innan han också hoppade ut ur planet.

President Bush var snabbt framme och tog den tredje fallskärmen, tittade på prästen och studenten och sa: ”Jag är världens intelligentaste presidenten och mitt land behöver mig!” och hoppade sedan ut.


Prästen tittade på studenten och sa: ”Jag är en gammal man så ta den sista fallskärmen du.”
”Ingen fara” sa pojken, ”Det finns en fallskärm till oss var, för världens intelligentaste president tog nyss min skolväska på ryggen och hoppade.”

--------------------------------------------------------------------

En jude och en negress skaffade ett barn tillsammans. Barnet växte upp och hade en bra barndom. När han en dag kom hem efter skolan utspelade sig följande:
"Pappa?"
"Ja, min son?"
"Pappa, är jag jude eller neger?"
"Men varför undrar du det?"
"Jo, det är en kille i skolan som säljer en TV och jag undrar om jag ska pruta på priset eller stjäla den."

--------------------------------------------------------------------



Puss på er alla godingar!

1 kommentar:

BP sa...

Ha, ha, ha!!! Klockrent! Kul att börjar en fredag med ett asgarv.