onsdag 18 augusti 2010

Mamman fyller 25!



Frukosten serverad, trisslotter och en underbar jättebukett med rosor. 25-årsdagen kunde inte ha börjat bättre! Ehrm... Sa jag 25? Sanningen ligger nog tio år längre fram i tiden... ;)

Ska bli kul att se vad mer som händer idag... Just nu hör jag hur det grejjas i köket, elvispen går för fullt. En kompis som jag inte träffat på över ett år kommer och hälsar på idag och jag har fått grattishälsningar både på telefon, via sms och på facebook redan! =)

Kontrasten är redan enorm jämfört med förra året, då min födelsedag helt glömdes bort.

3 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Stort bamse grattis!

♥TrollMorsan♥ Mamma till 11 Troll♥ sa...

Stort Grattis!!!!

Kram

Anna sa...

Grattis i efterskott! Hoppas du fick en underbar dag. Du ser inte ut att vara en dag över 25.