onsdag 18 augusti 2010

Dagen går vidare...

Morgonen gick vidare och min gamla klasskompis dök upp med en krukväxt, precis som hon brukar på min födelsedag. =)

Kaktusstumparna kom i jord... Trodde aldrig att det skulle ske! =)

De stora gossarna var till "våran" goa frissa, och blev aningens korthårigare, under morgonen...


Sen blev det fika! Pappan som är på besök hade hjälpt ungarna att fixa tårta. Mumsigt!

Nu har förmiddagen gått och jag har inte behövt vare sej diska eller laga mat!!! =D Just nu sitter stora dottern hos frissan och jag har fått order om att fixa i ordning mej... Hmmm?

1 kommentar:

BP sa...

Sort GRATTIS på födelsedagen!!! Vilken kanoooontårta. Hoppas barnens far bjöd på en middag på finrestaurang också;-)

PS. Ta inte illa upp: men jag gillade pojkarna bättre med längre hår. Är otroligt svag för långt hår hos killar;-) DS