söndag 23 oktober 2011

En award!

Idag fick jag en bloggaward från Karins veranda. Jättekul! Det gjorde mej glad mitt i all röra. =) Jag har visserligen fått några awards tidigare, men jag brukar tycka de är svåra att skicka vidare, men så är inte fallet med den här - Jag tycker den var lite rolig! Det svåraste är att välja ut fem stycken bloggar ibland alla de som jag läser, men jag ska försöka!

Awardens villkor innebär att länka tillbaka till den du fått den av,
fullborda de fem meningarna och ge vidare awarden till fem bloggvänner.


1) När ingen ser eller hör mig.....tänker jag alltid högt!

2) Jag går aldrig hemifrån utan ....min mobil, plånbok och nycklar (och närapå aldrig utan ett eller flera barn i släptåg)!

3) Min blogg heter som den gör för att jag ....lever mitt i världens underbaraste kaos!

4) Om jag vågade skulle jag ....göra något omvälvande. ;)

5) Om tio år kommer jag att ...förmodligen ha två utflugna ungar och (nästan) fyra tonåringar under mitt tak på samma gång. Spännande!!! =)

Nu är det min tur att skicka vidare till fem intressanta bloggvänner jag är nyfiken på. =)

Konst eller konstigt -BP The one and only! Underbart konstig (rolig) blogg!

Keep Going - Min söta, roliga tonårskusin!

4U2 - Härliga bilder! =)

whatthefuckdotcom - En blogg som får mej att skratta så tårarna sprutar samtidigt som jag får mej en och annan tankeställare. En av mina absoluta favoriter!

Pillargontanten - Skriver vad hon vill för att hon kan! ;)

4 kommentarer:

BP sa...

Tack gulliga Shannara. Oooops jag växer genast från 1.66 m till två meter om man säger så;-)
Puss och kram - känner mig väldigt hedrad ska du veta... the one and only: smakar på den under natten;-)

Pillargontanten sa...

Tack!
Har varit lite dålig på att kommentera....
Men jag läser om alla era upptåg ;)

wtfdc sa...

Tack så jättemycket :) Det där var nog den bästa komplimangen jag fått om bloggen, tack så jättemycket :)

4U2 sa...

Tack! Gulligt av dig!