tisdag 2 november 2010

Jag ÄLSKAR att få paket

Enligt min plan så skulle jag nu stå med händerna i diskbaljan, men efter att ha utfört diverse nödvändiga göromål på nätet och gjort en snabbvisit på vinden för att fylla på odjurens foderburk så kånkade jag ut dagens skörd av sopor och kom på att jag inte hämtat in posten idag.

Och vad glad jag är att jag gjorde det!

Längst ner i min brevlåda låg ett litet paket...


Jag ÄLSKAR att få paket och även om jag visste att det skulle dimpa ner i brevlådan vilken dag som helst eftersom jag var en av tre vinnare i den spontana fototävlingen hos BP med temat "Misslyckad bild" så blev jag sådär barnsligt glad som bara en alldeles normalt, onormal Shannara kan bli.

Med stor spänning knåpade jag upp paketet och packade upp...



...den absolut sötaste HUB jag någonsin skådat.

TACK så mycket Beate! =) Och hur kunde du veta att jag gillar just grönt? Ett bra avslut på en bra dag... (TVÅ bra dagar i följd? Jisses, hur ska detta sluta???)

Over and Out, åter till diskbaljan... Med språng!

1 kommentar:

BP sa...

Jättekul att du gillar hubben!!! Lime är min favofärg så....
Hoppas den kommer till användning - hubben alltså;-)