onsdag 10 november 2010

Jag må vara naiv eller knasig eller helt idiot

Jag må vara naiv eller knasig eller helt idiot om ni så vill, MEN jag tycker faktiskt att julen kan få vara MAGISK för småbarnen.

Jag tycker att de kan få tro att tomtenissarna har koll, att tomten får deras önskelistor och att det är han som lägger paketen under granen på julaftonsnatten. Det är mysigt, det är stämning, tissel och tassel.

Men Toys r' us förbannade reklam som rullat om och om igen på Cartoon Network denna förmiddagen förmedlar ett helt annat budskap... Ingen magi alls! "...så att Mamma och Pappa kan köpa ALLA julklappar på ett ställe!" *suck*

Nätet är för resten tillbaka! ;) Tur det så jag slipper hetsa upp mej över mer reklam...

På tal om julklappar, jag brukar vara klar vid den här tiden på året, men i år har jag inte ens börjat... GAH!!!

1 kommentar:

BP sa...

Har sträckläst och nu är klockan 23:35 å mina ögon dansar Roby the robot...
Jag är så full av beundran för dig Shannara att du klarar att överleva med noll sömn i princip. jag är död om jag inte får minst 7- timmar.

PS. Jag vet att jag har sagt det förut: DU ÄR MIN HJÄLTE ... å jag älskar Miros kläder:-) Ds