torsdag 11 november 2010

Avskuren från omvärlden

Avskuren från omvärlden, blogabstinens. Ingen telefon och således inget internet fram till på tisdag. But don't worry mina vänner. Shannara bloggar ändå och publicerar i efterhand! =) (Tänk så kul ni får då bloggen bombas med en hel bunt inlägg på ett bräde... haha)

Problemet blir Shannara's SaturdayMix som jag kanske inte lyckas lägga upp imorgon *snyft*, kan bli ofrivillig paus i en vecka...

Eller så gör vi såhär:

Om INTE Mixen ploppar fram vid 22:00 imorgon så lägger jag upp den på tisdag då nätet ska vara tillbaka, fram tills dess så kan ni fundera över temat Generationer eller Gammal/Ung, Gammalt/Nytt. Ett brett tema som borde passa alla. "The sky is the limit!"

Ha en alldeles underbar helg gänget och lid med sjuka Shannara och hennes sjuka ungar eller så kan man se det som så - Mamman kommer ha en hel massa extra tid att kväva de små med eftersom de stora flyr fältet till sin far som HAR internet! ;)

1 kommentar:

BP sa...

Oooooops, jag lider med dig. Jag vet hur det känns - i 24 timmar - inte hela sex dagar. Jag kör iaf - om jag kommer på nå't vettigt.
Jag menar "skör" hos Nina och " Generationer eller Gammal/Ung, Gammalt/Nytt". Undrar om ni tror att jag är Einstein - jag är ju en "moron", vilket du/ni borde veta om ni har följt bloggen;-)
Kram på dig Shannara.

PS. Varför har du varken tel eller internet? DS