onsdag 1 juni 2011

Jag vill bli testpilot!!!

JAG VILL JAG VILL JAG VILL... Vilket är ganska uppenbart med tanke på att min blogg brukar vara reklamfri på alla sätt och vis... Men den här gången känns ett undantag värt allt eftersom jag blev riktigt sugen på just den här...

Fick precis ett mail från Smartson om att bli tetpilot för Pentax nya extremkamera, Pentax Opius WG-1 GPS.

För en gångs skull så både hoppas jag och håller tummen hårt för att jag ska bli en av de fem utvalda personerna som får testa och utvärdera kameran. Det skulle ju passa perfekt efter att min kamera blivit så sliten på mindre än två år, inte helt konstigt om man kan knäppa flera hundra kort om dagen på allt och inget, drar med kameran precis överallt och har sex goa huliganbarn som mer än gärna vill använda den också. ;)

Alla ni som brukar läsa här, eller i min fotoblogg, vet ju att jag lever för mina barn, äventyr och fotografering.

Så säg, skulle inte den här kameran passa mej som handen i handsken?


Inga kommentarer: