onsdag 22 juni 2011

Myser och stökar, fixar å bökar

Ytterligare en härligt fri dag har passerat. Visst är jag trött mest hela tiden (inte så konstigt med tanke på att jag vaknar typ tvåtusen gånger varje natt av att benet värker), men vi har redan kommit in i sommarlovslunken. Käkar frukost sent, sitter vid bordet länge, alla gör sina sysslor. Vi myser och stökar, fixar å bökar. ;)

Idag har jag hunnit med ett pass hos sjukgymnasten, frågade honom hur det blir med min träning nu när försäkringskassan inte verkar sugna på att sjukskriva mej mer trots smärtor och rörelseproblem. Han sa att jag naturligtvis ska fortsätta träna, säger någon något annat så kan de ta den fighten med honom! =) Skönt, för maskinerna gör nytta!

Sen har grannen och hennes sötnos varit här på lunch, därefter gick vi och handlade och sen har vi suttit och kikat på mina ungar i lekparken i någon timme eller så! Blev riktigt varmt när solen tittade fram!


Ikväll blir det natten tidigt, eller i alla fall soffan om nu pojkarna kan sluta bråka någon gång. Dagarna är lugna, men kvällarna är inte roliga. Mellangrabbarna vill aldrig somna trots att de går upp mellan sex och sju varje morgon. Just nu ignorerar jag dem, så länge de håller sej i sina sängar! =)

Jag och de två stora älsklingarna ska nog poppa popcorn och se på en film, ha lite mitt-i-veckan-mys eftersom de varit så duktiga i ett par dagar. =)

Inga kommentarer: