onsdag 29 juni 2011

Déjà vu ;)

Förutom att jag inte varit hos sjukgymnasten utan istället gymnastiserat i tvättstugan under förmiddagen så har dagen varit ganska lik gårdagen.

För att varva den tråkiga tvättstugan och värmen på utsidan med något roligare och mer svalkande så bestod förmiddagens fika av glass i stora lass! =)



Ett par timmar senare hade de två små busen sovit middag och lunchen serverades. I samma veva kom bästaste C med sin underbart söta dotter! (C hade lyckats både försova sej och fått punktering på bilen, det var inte riktigt hennes dag idag...).


Ett snabbt röj senare satt alla i bilarna och kosan styrdes mot stranden, såklart! Temperaturen visade närmare 30 grader och solen sken från en klarblå himmel, jag tackar för att det fläktade skönt åtminstone!

C:s underbara lilla tös premiärbadade idag! =)












Det suger att jag inte kan ligga i böljan den blå och plaska runt med mina ungar, men jag är väldigt glad över att de är så duktiga. De lyssnar, är ordentliga och hjälper varandra! Hade inte behövt oroa mej det minsta för att de inte skulle få bada den här sommaren. Pis of kaka att åka med alla sex när de är så himla perfekta! ;) (S ungar har varit kanonduktiga de med!)

Idag somnade mina fyra små troll som slagna hjältar bara de tittade på kuddarna, S två små bus tog lite längre tid på sej. Jag tror minsann att de tre stora gossarna sover gott vid det här laget också. Tonåringen har inte behagat visa sej på hemmaplan ännu, uppenbarligen är det roligare att vara i Lilla staden med kompisarna och bada utom Mammans kontroll. ;) Men imorn så kommer hon hem, saknar henne lite faktiskt! ;)

Nu ska jag och S vara lite halvt sociala innan vi somnar gott! =) (Och ladda inför ännu en dag på stranden, bäst att utnyttja värmen till max för sen ska det visst regna i en vecka.)

Inga kommentarer: