lördag 4 juni 2011

Shannara's SaturdayMix #60 - Undangömd

Välkommen till Shannara's SaturdayMix!
(to see the post in english please use the translation tool to the right)


Veckans tema blir Undangömd (Bortglömd).


Det här är en fotoutmaning som ALLA är välkomna att deltaga i, oavsett kunskap om fotografering eller utrustning. Mobiltelefon eller värstingkamera spelar noll roll. ;) Det viktigaste är att man känner glädje då man fotograferar.

Som vanligt vill jag att ni tolkar temat på ert eget speciella vis.

Använd fantasin och kom ihåg The sky is the limit!

Lämna era länkar som en kommentar så lägger jag in dem här vid tillfälle. =)

L
et's play!

4 kommentarer:

GITTAN sa...

Här kommer en undangömd hund...

Milla sa...

Här kommer min undangömda sak ;0)

Leovi sa...

Leovi - Spring 4

http://lafotografiaefectistaabstracta.blogspot.com/2011/06/fotos-abstractas-1486-1487-1488-1489.html

4U2 sa...

sv: tack. Få se om jag kan delta fler ggr dvs om jag lyckas tajma en bild! :)