tisdag 30 mars 2010

Mamman goes bikinidesigner

Min syster fick mej att halka in på någon dum tävling om att designa en bikini. Herregud, tjocka jag och en bikini liksom.

Och vad händer, jo, jag blir alldeles fast och kan inte sluta ladda upp bild efter bild efter bild att testa med. Tillslut så hade jag plötsligt gjort en bikini och då är det ju bara att skicka in. Vad som sen händer är att inget händer... Jag vinner ALDRIG.

Jo, en gång vann jag, för länge sen när jag var liten, på gröna lund. En liten panda på nummer fem i lyckohjulet (det var i och för sej pappa som sa till mej att välja nummer fem). =)

Jaja, här är i alla fall "min" bikini.



Om ni vill rösta är alldeles upp till er, fanns över 7000 sidor med bidrag. Haha...


3 kommentarer:

Anna - Bebis i magen♥ sa...

den var snygg :)

Madde sa...

Fin :-) .
KUL med många barn :-D . Själv har jag 3½ syskon kan man säga. Det halva är min storebror jag inte vuxit upp med eller ens känner. Han är min pappas son och pappa dog när jag var 9 år så kontakt blev det tyvärr inte mycket av :/. Men har 3 andra varav yngsta hade du kommenterat min blogg om, hon föddes dramatiskt.

Vad är du för lärare? Såg att din kommentar om att du är lärare :-D . Alltid spännande att prata med andra. Hoppas du får en fin kväll!

Madde sa...

sv: Jag tycker det känns trevligast att svara i bloggarna, men de är jag. Vissa blir sura för det känns som en GB då, men jag tycker att en diskussion är jätte kul och spännande. Lära känna någon och så.
Åh va roligt :) , jag är också inne på tidigare åldrar, läser mycket svenska så blir nog svenska lärare av mig, ska läsa dom obligatoriska matte poängen på 15 hp i höst, är nervös. Matte är tyvärr inte min starka sida. MEN jag tror och hoppas att det ska gå bra trots att litteraturen är på engelska. I sommar har jag sökt två kurser i bild och jag läser just nu barn och it kurser på Umeå uni på distans. Mycket intressant faktiskt, är väl lite av en nörd som läser mycket läser nämligen litteraturvetenskap 1 på högskolan dalarna. Den är på 30hp, så är den del. Men jag tycker det är kul, man lär så länge man lever. Hur tycker du det är ute i verksamheten? Känns som det mest står negativt. Så tråkigt när det är yrket jag vill satsa på. Men jag hoppas ju att det vinklas fel positiv som jag är :-)